Обслужване на клиенти Фактуриране:

Понеделник — петък:
9:00 - 18:00 CET време

Техническа поддръжка:

Понеделник — петък:
9:00 - 18:00 CET време

Система за поръчки/издаване на сертификати:

24/7

Вие питате, ние отговаряме!

Възстановяване на средства (гаранция за връщане на парите)

Възстановяване на средства (гаранция за връщане на парите)

 

Купувач може да заяви възстановяване от LeaderTelecom B.V. в рамките на 14 дни от датата на предоставяне на услугите. Освен това купувачът може да заяви възстановяване от LeaderTelecom B.V. в рамките на 180 дни от датата на извършване на плащането, ако услугите, свързани с това плащане, не са били предоставени.

Възстановявания се извършват само по начина, използван и при извършване на първоначалните плащания.

LeaderTelecom B.V. предоставя и някои услуги без възможност за възстановяване. Повече информация за услугите без възможност за възстановяване можете да откриете на www.leaderssl.com или като изпратите имейл на info@leadertelecom.nl. За да се упражни законното право на възстановяване, заявленията трябва да се изпращат по имейл на info@leadertelecom.nl. Купувачът ще получи само едно възстановяване за поръчка.

Ако заявите възстановяване, LeaderTelecom BV ще извърши възстановяването във възможно най-кратък срок, но не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от датата на заявлението Ви.

Моля да имате предвид, че всички Entrust сертификати не подлежат на възстановяване. Освен това, ние можем да приемаме плащания само чрез банков превод за всички Entrust сертификати и сертификати, закупени от www.ict.auction.

Суми, платени чрез Bitcoin, не подлежат на възстановяване, както в пълен размер, така и частично. Когато извършвате плащания чрез Bitcoin Ви съветваме да платите точно сумата, която се изисква. Плащания, извършени чрез Bitcoin, не са предмет на възстановяване, както в пълен размер, така и частично.

Нито един платен от Клиент съгласно тази клауза депозит не носи каквато и да било лихва.

 

Връщане на транзакции

 

Връщането на транзакции се случва, когато купувач се свърже с издателя на кредитната си карта, за да оспори плащане, което се появява в извлечението по кредитната му карта. Връщането на транзакции може да се направи поради редица причини, включително, без изброяването да е изчерпателно:

  • Изтекло пълномощие на кредитната карта на купувача или грешка при обработката от страна на банката ;
  • Двойно начисляване, начислена неправилна сума;
  • Неупълномощено лице е осъществило покупка с кредитната карта на купувача или е възникнал случай на кражба на самоличност .

Въпросите относно тези извлечения могат да се изпращат по имейл до  


Все още имате въпроси? Пишете ни!

Приемам

С въвеждането на вашия имейл потвърждавате, че сте прочели и приели Общите условия, Декларацията за поверителност и Политиката за връщане на парите на сайта.

>